Nog 4 weken... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Alyssa Ridder - WaarBenJij.nu Nog 4 weken... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Alyssa Ridder - WaarBenJij.nu

Nog 4 weken...

Door: Alyssa de Ridder

Blijf op de hoogte en volg Alyssa

03 Januari 2013 | Nederland, Dronten

Hallo allemaal,

Welkom op mijn pagina. Hier zal ik al mijn belevenissen en ervaringen zoveel mogelijk met jullie delen.
Mijn vertrek komt steeds dichterbij, komende zaterdag nog 4 weken. Er zijn nog een aantal dingen die geregeld moeten worden. Waaronder mijn visum. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat allemaal gaat lukken.
Een aantal dingen zijn al wel geregeld, zoals mijn vaccinaties.
Ik vind het spannend, maar heb er ook onwijs veel zin in!

Ik hou jullie op de hoogte...

Liefs,

Alyssa

  • 03 Januari 2013 - 16:41

    Ebina:

    Hoi,Alyssa,
    Wat leuk,dat we je straks kunnen volgen.
    Alvast een prettige voorbereiding en ik ben heel benieuwd naar je verhalen

  • 03 Januari 2013 - 16:45

    Marije:

    Jaaaa een eigen pagina, zodat ik je natuurlijk kan volgen als je weg bent!
    Super leuk & spannend allemaal, maar je gaat vast een super tijd tegemoet daar!!

    Ik ga je in de gaten houden ;) haha.

    Liefs <3

  • 03 Januari 2013 - 16:59

    Bianca:


    Super idee, leuk zo kunnen we meegenieten met alle ervaringen die je gaat ondervinden!
    Ben heel benieuwd! spannend... :)

    Lfs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alyssa

Ik ben in de zomer van 2012 afgestudeerd aan de PABO. Begin februari 2013 ga ik voor 3 maanden naar Suriname om vrijwilligerswerk te doen via Vrijwillig Wereldwijd in Paramaribo. Eind april kom ik weer terug.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 13701

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 27 April 2013

Vrijwillgerswerk in een Kindertehuis

Landen bezocht: