Vrijwillgerswerk in een Kindertehuis - Reisverslagen van Alyssa de Ridder - WaarBenJij.nu Vrijwillgerswerk in een Kindertehuis - Reisverslagen van Alyssa de Ridder - WaarBenJij.nu

Vrijwillgerswerk in een Kindertehuis

Ik ga werken in een kindertehuis met ongeveer 10 kinderen in Paramaribo. De kinderen zijn van alle leeftijden. In mijn tijd in Paramaribo verblijf ik in een huis met allemaal andere vrijwilligers van Vrijwillig Wereldwijd.

Recente Reisverslagen:

26 April 2013

Laatste weken in Suriname

10 April 2013

Afscheid Esther/Pasen, uitgaan en Colakreek

01 April 2013

Uitreiken cheque, Brownsberg en Holi Paghwa

13 Maart 2013

(Uit)eten en Nickerie/Bigipan

02 Maart 2013

Van alles wat
Alyssa

Ik ben in de zomer van 2012 afgestudeerd aan de PABO. Begin februari 2013 ga ik voor 3 maanden naar Suriname om vrijwilligerswerk te doen via Vrijwillig Wereldwijd in Paramaribo. Eind april kom ik weer terug.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13695

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 27 April 2013

Vrijwillgerswerk in een Kindertehuis

Landen bezocht: